پیکرتراشی

پیکرتراشی و تناسب اندام

پیکرتراشی : بعد از انجام ورزش و گرفتن رژیم ، باز هم از تجمع چربی در یک ناحیه از بدن ناراحت هستید ؛ در این حالت شما کاندید استفاده از روش های جراحی پلاستیک برای ایجاد تناسب می باشید.پیکرتراشی

امروزه پزشکان غیر جراح پلاستیک و حتی افراد غیر پزشک ، دستگاه های مختلف پیکرتراشی را تهیه و طی تبلیغات ، شما را جذب مراکز خود می کنند و اقدامی که فقط توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک که دوره چند ساله آن را دیده است باید انجام شود ؛ توسط افراد غیر حرفه ای انجام شده و اخبار مرگ و میر و عوارض ناشی از این جراحی ها ایجاد می گردد ؛ پس اولین قدم در اقدام به پیکرتراشی و ایجاد تناسب اندام ، مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک است.

دکتر محمدرضا ترحمی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول بورد فوق تخصصی در کشور بوده و در طی ده سال گذشته بیشتر از پنج هزار جراحی پیکرتراشی داشته اند ؛ با مراجعه به ایشان جهت مشاوره ، بهترین روش به شما پیشنهاد شده و روش های جایگزین آن نیز با ذکر فواید و مضرات به شما گفته می شود ؛ اگر شما کاندید این جراحی نباشید و باز هم نیاز به کاهش وزن داشته باشید ؛ این موضوع به شما اطلاع داده شده و هیچگاه بی مورد تحت این اقدامات قرار نمی گیرید.

جراحی های ایشان در بیمارستان های فوق تخصصی و با مجهزترین امکانات انجام شده و با استفاده از تکنیک های جدید و به روز دنیا ، بهترین نتیجه و کمترین نقاهت را خواهید داشت.

پمپ های ضد درد و آمبولی

در کلیه جراحی های بزرگ که ممکن است بیمار ، بعد از عمل درد داشته باشد ؛ با استفاده از پمپ های ضد درد ، بی دردی کامل خواهید داشت.

در تمام اعمال پیکرتراشی ، ایشان از پمپ های ضد آمبولی استفاده کرده و تاکنون موردی از این عارضه نداشته اند.

رفع اسکار ناشی از پیکرتراشی

بعد از جراحی های باز با استفاده از پماد و ژل های ضد اسکار ، کمترین جای عمل را خواهید داشت و در صورت نیاز به هر گونه روتوش ، این کار در دوره پس از جراحی برای شما انجام خواهد شد.

پیکرتراشی توسط دکتر ترحمی

با توجه به تجربه و دانش دکتر محمدرضا ترحمی در رابطه با پیکرتراشی ، در مشاوره قبل از عمل ، بهترین روش به شما توصیه می شود تا درگیر چندین جراحی و صرف هزینه زیاد نشوید و با همان یک مرحله به بهترین نتیجه برسید.

ایشان در اکثر موارد ، کلیه جراحی های پیکرتراشی و تناسب اندام را در یک مرحله و با کمترین نقاهت انجام داده و معمولا با یک جراحی به نتیجه نهایی می رسید.

برای دیدن نتایج جراحی و دیدن بیماران می توانید حضوری به مطب مراجعه کرده و با بیماران صحبت کنید.