لیپوماتیک در تهران

انجام لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک در تهران : لیپوماتیک ، یکی از ایمن ترین و جدیدترین روش های پیکرتراشی است که به منظور لاغری موضعی در افراد انجام شده و سبب تناسب اندام در آن ها می شود ؛ لازم به ذکر است که این روش از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) به تایید رسیده است.

دکتر محمد رضا ترحمی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی یکی از بهترین ها در این زمینه بوده و تجربه و مهارت فراوانی در این زمینه دارند ؛ افرادی که قصد انجام عمل لیپوماتیک در تهران را دارند ، می توانند به قسمت تماس با دکتر سایت مراجعه کرده و از راه های ارتباطی با ایشان مطلع شوند.

لیپوماتیک در تهران

لیپوماتیک در تهران چگونه انجام می شود ؟

برای انجام عمل لیپوماتیک ، حفره ای به قطر 2 الی 5 میلی متر در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و سپس از طریق آن ابزاری به نام کانولا وارد بدن شده و با ایجاد حرکات ارتعاشی سبب تکه تکه شدن سلول های چربی می شود ؛ پس از تکه تکه شدن سلول های چربی ، با استفاده از قدرت مکش ، چربی ها بیرون کشیده می شوند.

در این روش از پیکرتراشی ، از امواج اینفراسونیک جهت ایجاد نوسان و ارتعاشات به منظور جدا سازی سلول های چربی استفاده می شود.

همانطور که در فوق ذکر شد ، برای انجام عمل لیپوماتیک نیاز به ایجاد برش نمی باشد ؛ بلکه با استفاده از ایجاد حفره های بسیار کوچک انجام می گیرد ؛ انجام این روش از پیکرتراشی ، نیاز به بیهوشی عمومی نداشته و تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد.

نکته بسیار مهم در عمل لیپوماتیک ، در این باره می باشد که چربی های استخراج شده از ناحیه مورد نظر از بین نمی روند و به طور مجدد در سایر نواحی بدن مورد استفاده می باشند ؛ لازم به ذکر است چربی های استخراج شده ، پس از استاندارد شدن از طریق دستگاهی به نام سانتریفیوژ قابل استفاده می باشند.

امکان انجام عمل لیپوماتیک در کدام یک از نواحی بدن وجود دارد ؟

امکان انجام عمل لیپوماتیک ، در تمامی نواحی بدن ؛ همچون شکم ، پهلو ، ران ، بازو ، غبغب ، باسن و غیره وجود دارد.

مزایای لیپوماتیک

لیپوماتیک نسبت به سایر روش های پیکرتراشی مزایای بسیاری دارد ، که در ذیل به آن ها اشاره شده است :

  • ابزار کانولا ، در این روش علاوه بر حرکات رفت و برگشتی ، دارای حرکات دورانی و لرزشی نیز می باشد.
  • در این روش از پیکرتراشی ، احتمال آسیب دیدگی بافت ها بسیار کم می باشد.
  • عمل لیپوماتیک درد ندارد.
  • سبب بروز خونریزی شدید در بیماران نمی شود.
  • پس از انجام لیپوماتیک ، چربی های باقی مانده در زیر پوست یکنواخت بوده و احتمال گلوله ، گلوله شدن آن ها وجود ندارد.
  • تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد.
  • ریسک بروز عفونت در این روش از پیکر تراشی ، بسیار کم است.
  • دوران نقاهت این روش طولانی مدت نیست.
  • نیاز به بستری ندارد.

امبولی در لیپوماتیک

در گذشته به علت استفاده از دستگاه های غیر استاندارد در روش های پیکرتراشی به منظور لاغری موضعی ، امکان وارد شدن چربی های مایع به بدن و مسدود کردن رگ های خونی وجود داشت و بدین ترتیب ، فرد دچار نقص عضو شده و حتی احتمال مرگ نیز وجود داشت ؛ اما در حال حاضر در روش لیپوماتیک ، به علت خروج سریع چربی های ذوب شده از بدن ، امکان آمبولی در بیماران وجود ندارد.

برگشت چربی ها پس از لیپوماتیک

عدم برگشت پذیری سلول های چربی بعد از انجام عمل لیپوماتیک ، به سبک زندگی صحیح و رژیم غذایی سالم در افراد بستگی دارد ؛ اما در حالت کلی می توان گفت انجام لیپوماتیک ، سبب رفع سلول های چربی در ناحیه مورد نظر می شود ؛ بنابراین افزایش وزن نیز سبب برگشت چربی ها در آن ناحیه نشده و در صورت افزایش وزن بیماران دچار چاقی در سایر نواحی بدن می شوند.

لیپوماتیک در تهران

عوارض لیپوماتیک در تهران

همانطور که گفته شد لیپوماتیک ، روشی ایمن است که به تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده است ؛ بنابراین انجام این روش از پیکرتراشی سبب بروز عوارض در بیماران نمی شود ؛ لازم به ذکر است که احتمال بروز کمی تورم ، کبودی و سوزش پس از انجام لیپوماتیک وجود داشته که به سرعت برطرف می شود و جای هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

مطالب فوق در صورتی صحت می یابند که پزشک معالج بیمار ، تجربه و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد ؛ در غیر این صورت احتمال بروز عوارضی که در ذیل به آن ها اشاره شده است ، وجود دارد.

  1. تغییر رنگ پوست
  2. بی حسی
  3. درد شدید
  4. عفونت
  5. سوختن قسمتی از بافت بدن

هزینه لیپوماتیک در تهران

هزینه لیپوماتیک ، در افراد بسته به پارامترهای گوناگونی متغیر می باشد ؛ از این رو کسانی که قصد اطلاع از هزینه لیپوماتیک را دارند ، باید به جراح پلاستیک مراجعه کرده و پس از انجام معاینات مورد نیاز ، هزینه عمل لیپوماتیک در آن ها مشخص می گردد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
تماس با دکتر ترحمی